Brother

Brother

02.04.2010

.:Vesker er GØY:.

Etter et besøk i NQF årsmøte, reiste jeg hjem
med sekken full av inspirasjon.
Heiv meg inn i sybui og laget noen vesker etter eget mønster.

Denne veska er i lyseblå (hvis noen skulle være i tvil).
 Har laget lommeutenpå veska og
en krok til å henge nøklene på.

Kjøpte en slik duppedings til symaskina,som gjør
at jeg kan sy runde border. JIPPI!!!
Den er bare helt super å bruke.
Her ser dere at jeg har brukt
den på lommen til veska..
Elsker jo bånd og annet dill...(som dere ser)

Malene er satt på oppgaven å lage perler til neste veske...hehe
Måtte ha en veske i sort/hvit også. Her ser
dere jeg har brukt sort og hvit snor til dekor.
Jeg kjøpte meg en slik symaskinfot som man kan
trè tre snorer gjennom. Så syr jeg vaffelsøm og
båndene holder seg på plass hele tiden. Har også brukt
denne på henkene på veska.


Kommer jo ikke utenom rød og hvit.
Bildet viser vel egentlig bare lommen på
veska, men her har jeg også brukt foten jeg kjøpte og
duppedingsen som gjør at jeg kan sy runde border.
Skal finne ut hva den heter og legge den ut her...
Den er kjempegøy å bruke. Jeg kan også legge inn bokstaver eller
hele setninger, og VIPS, så kommer det
ut i sirkel....

Nå er det en veske i grønn og en i rosa som står i symaskina.
Når jeg jobber med slike ting jeg ikke har
mønster på, prøver jeg å utvikle sakene
etterhver som jeg syr.
Derfor har den grønne fått mange lommer inni seg,
mens den rosa skal jeg prøve meg på lomme
med glidelås på utsiden. Har ikke gjort det før, men jeg
skal blogge det så fort det er ferdig...
Kom gjerne med kritikk eller
andre gode Idèr jeg kan bruke...

14 kommentarer:

  1. åh. de er kjempefine sissel!
    går det an å legge inn en bestilling eller?
    ønsker meg veldig denne:
    http://1.bp.blogspot.com/_uD-XEkzGRsk/S3_uhIL3zHI/AAAAAAAACW4/pvtheiePSqg/s1600-h/DSC00533.JPG

    kanskje du kunne sydd noe lignende?? har du stoff ala dette?

    klem beate

    SvarSlett
  2. Lekre vesker! Jeg synes det er så fint når jeg ser andres vesker, men jeg har nok noen sperrer selv når det gjelder veskesying. Det er noe med monteringen...

    SvarSlett
  3. Kjempefine vesker du syr, du er jo en skikkelig racer på vesker! Høres artig ut med duppedingsene du har kjøpt til symaskinen :o)

    SvarSlett
  4. Flotte vesker, damen. :D Goooood påske videre. Klemmmm

    SvarSlett
  5. Veldig flotte vesker !!!
    Så flink du er :o))

    SvarSlett
  6. Så flotte vesker!
    Likte godt den lyse puta lengre ned på siden din også.

    SvarSlett
  7. Nydelige vesker! Ha en fortsatt fin påske.

    SvarSlett
  8. Så artig med de runde bordene! Det er nok mye nytt på symaskinfronten som ikke jeg har fått med meg :o) Skikkelig stilige vesker du har laget da! Gleder meg til fortsettelsen....
    God påske videre!

    SvarSlett
  9. Så flotte vesker du lager:)

    SvarSlett
  10. Kjempeflotte vesker du har laget ;o)) Ha en fortsatt god påske !

    SvarSlett
  11. Kjempefine vesker ;-)
    Må si du er en racer på maskina, ikke bare en veske men 3..... imponert.
    Ha en fin innspurt på Påska.

    Klem fra Sissel

    SvarSlett
  12. Så mye fint du syr! Spennende og unike vesker, forstår godt at det er gøy å lage slike.

    SvarSlett
  13. Du er knallflink...WOW for noen vesker. Det er så spennende å finne nye løsninger og muligheter. Liker bloggen din svært godt.
    Det ligger en award til deg på bloggen min.
    Klem fra Grethe :0)

    SvarSlett