Brother

Brother

14.04.2010

.:Katter kan brukes til så mangt:.

Blandt annet på vesker. Når jeg først fant ut av hvordan jeg
 på best mulig måte kan utnytte motivet av kattene, var det jo bare å sette i gang.
Det vanskligste i denne prosessen er å vite hvor på veska motivet skal stå,
høyden og bredden på veska.
Også var det farger da. Den blå ble helt grei, men den tar ikke opp fargene i  motivet. Det synes jeg derimot at denne versjonen gjør.

Dette er utgangspunktet til veska.
Her ser dere at motivene er veldig forskjellige
og derfor vanskligere å kombinere.
Men som dere ser, så kom jeg i mål til slutt.
Veska er ca 80cm lang og 40 cm høy.
Jeg elsker uttrykket på disse kattene.
Motivet her er ca 20cm høyt. Her har
jeg bare brukt vaffelsøm som quilting.

Hvem kan mottstå slike øye?? Ikke jeg i alle fall...
Her var motivet veldig bredt og ikke høyt.
Men jeg klarte å få begge motivene til
å flykte i bunn. Skal blogge
hele vesken når jeg er ferdig med den.
Men jeg synes nok at denne brunfargen
passer godt sammen med motivene.

4 kommentarer:

  1. Så mange flotte vesker du produserer. Skikkelig fin, den brune med kattemotiv :o)

    SvarSlett
  2. Så søøøøt. Du er så flink. I dag skal jaggu jeg også prøve å sy. :D klemzz

    SvarSlett
  3. Kjempeflott kattestoff. Ofte opplever jeg også at jeg må sy mønsteret en gang først for så å egentlig sy det slik jeg vil ha det.

    SvarSlett
  4. Hei på deg, kjempefine vesker, og ja ikke alt blir slik en ser det for seg, men men.... Takk for inspirasjon. Klemz fra Moia

    SvarSlett