Brother

Brother

10.04.2010

.:Nye prosjekter gitt:.

Som dere sikkert har sett, er det vesker det går i om dagen.
Jeg synes det er sååå utrolig gøy å lage vesker, også kan man
virkelig få brukt kreativiteten sin...Her er det ingen grenser...
Her en veske som er laget av firkanter
Den ble i minste laget synes jeg.
Brukte firkanter på 3 inch.
Neste veske blir i minst 5inch firkanter.


Syr jo to vesker samtidig, og
denne flotte grønnfargen kommer jeg ikke unna.
Slik ser den ut før jeg får satt
vesken sammen.

Frisk og fin sommerfarge...

Så var jeg på fri fantasi stien igjen :-)
Elsker å sette sammen farger
og klare å tenke seg til hvordan ting skal
se ut til slutt.

Dette skal bli en stor veske ....

Her ser dere foten jeg har kjøpt.
Man legger tre snorer i og så er det'
bare å sy i veg...


Og slik ble resultatet :-)...Er det ikke fint....

Slik ser vaffelsømmen ut..Denne bruker
jeg når jeg skal sy sammen snorene...
Vel, da skal jeg ta kvelden.....
Ha en strålende lørdagskveld alle sammen....

5 kommentarer:

  1. Endda en skøn veske færdig, og flere på vej ser jeg.
    Snoresømmene er flotte. Du er bare så flink til at finde på og variere!
    Fortsat god og kreativ helg.

    SvarSlett
  2. Nyyyyydelig! Du er så fliiiiiiiiiiiink! Jeg vil også kunne sy. *sukk* Skal prøve meg på denne vesken jeg også, med god hjelp fra Hobbyboden, så får vi se hvordan det blir. :D Klem til deg.

    SvarSlett
  3. Du er flink! Jeg blir inspirert av deg og får lyst til å lage vesker, jeg også, men tror jeg må gjøre ferdig noen påbegynte prosjekter først! :-)

    SvarSlett
  4. Så utrolig moro med slike tilbakemeldinger jeg får fra dere. Helt fantastisk...Er det rart jeg blir inspirert til å sy??? TUUUUSEN TAKK....

    SvarSlett
  5. Så lekker veska di vart! Eg sit her og "fyrer" opp sylysta med ein kopp kaffi. Har tenkt å sy denne veska i dag, modellen er jo kjempesøt!

    SvarSlett