Brother

Brother

01.07.2013

Nostradamus Testamente

Denne bloggen skal jo være mest om håndarbeid og slikt, men jeg kan ikke dy meg når jeg leser en god bok.
Jeg ELSKER bøker og leser nok ca 3 bøker i måneden.
Ja, kall meg gjerne en bok orm...
Jeg pleier å si: Jeg stikker heller nesa mi i
en god bok, enn borti ting jeg ikke har noe med :-))

Vel, en av mine absolutte favoritter er
Tom Egeland. Har lest alle hans bøker og hiver meg over ny bok så fort den kommer ut. En forfatter som klarer å fange deg fra føste ord....og ikke minst, klarer å holde spenningen oppe....HELE TIDEN!!!
Bøker fra Tom Egeland er vanskelige å legge fra seg!!



Når en italiensk professor med koder i middelaldermanuskripter som spesiale blir kidnappet fra en vitenskapelig kongress i Firenze, kastes arkeologen Bjørn Beltø og professorens hustru ut i en hesblesende jakt og flukt. Etter seg har de den nådeløse munkeordenen Vicarius Filii Dei, amerikansk etterretning og et fem hundre år gammelt brorskap av bibliotekarer.

Vel, dette var ikke mye quilting, men en sterk annbefaling fra en svært så kresen
frue når det kommer til bøker...

HAPPY READING  :-))

1 kommentar:

  1. Helt enig med du!! :) Digger Tom Egeland, og denne boka har jeg slukt fra ende til annen.. :)
    Han er helt rå på å fange interessen og holde på den igjennom hele boka.. :)
    En flotters (lese)kveld til deg..
    Klem, Kristin

    SvarSlett