Brother

Brother

08.07.2013

En annen årstid

Noen ganger tenker jeg på en annen årstid enn den vi er i. Da føles det enda bedre med sommer :-)
Jeg fikk se et teppe som var sydd med sommerfarger...Hmmm, hvorfor ikke være forberedt når vinteren kommer, tenkte jeg...Som tenkt så gjort

Gir deg en liten sniktitt jeg....


Toppen er ferdig, så nå gjenstår bare quiltingen :-))))


Det ble noen rester til overs og de
brukte jeg til denne duken.
Her ser du i allefall fargene jeg har brukt :-))

Vet du, nå skal jeg sette meg til å quilte litt!!
Solen skinner, men symaskina skinner enda mer !!!!

2 kommentarer:

  1. Du er jammen ivrig, selv når sola skinner :) Så herlige farger på løperen! Vintersøm om sommeren er slett ikke dumt heller :)

    SvarSlett
  2. Må jeg godt bruge dit søde stitchery motiv "snow" på forskelligt patchwork? Det er bare så sødt.
    Patchworkhilsen fra Kirsten i Danmark.

    SvarSlett