Brother

Brother

13.12.2012

Pepperkakemann

Marius er snart 10 år og han liker å sy.
De skulle sy en pepperkakemann på skolen
og Marius satt i dyp konsentrasjon
i 3 timer. Han ga seg ikke før
pepperkaken hadde fått både
nisselue, genser og skjegg.
Ikke visste jeg at han var såååå
tålmodig. Ja, som den stolte mor jeg er,
legger jeg ut bilder av prosjektet.

Her i helfigur,en smule stiv
i blikket. Ikke så rart. Ble hivd ut i snøen
for en fotosesjon i -12 blå.


Han er IKKE sur, sa Marius, det blå er
bart... og pannlugg. Type 80`tallet.
da sto i allefall pannluggen minn rett opp...
selv i storm....


Vi tar jo ofte nærbilder av våre prosjekter
og her ser dere konfeksjonsømmen
i genseren. Snittet kalles "øyemål".


Ja, han karen her ble dritt lei hele fotograferingen.
Det kan vi jo tildels se på blikket. Noe vill i
øynene. Kanskje en optiker bør ta en titt på han??

Synes Marius har vært flink jeg. Det var
under sterk tvil at jeg fikk lov til å ta han
med på en fotoseanse.

Ha en finfin torsdag og god Lucia :-)

 
 

1 kommentar:

  1. Det var en kjempe fin Pepperkake-nisse-mann! Marius har vært kjempe flink. Denne kommer til å glede hele familien i mange år fremover :o)

    SvarSlett