Brother

Brother

12.03.2012

Ny veske

Hva er vel en dag uten symaskina mi?
For meg betyr det utrolig mye å få være kreativ.
Jeg kan gå dagevis med tanker om
noe jeg vil lage. Når forfatteren (Les:meg) er
ferdig med hodetrim,må alt ut i form av sy-aktivitet.
Her er ei veske jeg har grublet på
en liten stund.
Her er fronten med lokket på.
Vet ikke om jeg er helt fornøyd med størrelsen
Neste skal bli pittelitt bredere

Bak la jeg to lommer til dill og dall

Likte så utrolig godt stoffet jeg da. Det er tykt lin.
Lin er et utrolig godt matriale å jobbe med.

Inni har jeg lommer på begge sider.
Er jo så mye jeg bare MÅ ha med meg vøttø.

På toppen har jeg lagt en glidelås som går
godt nedover på siden av
vesken. Da kommer jeg lettere til bunn
av vesken.

På fronten har jeg ikke lagt noen lommer. Lokket
har en lomme i front og da synes jeg det ble
litt smør på flesk med så mange lommer.
Var det litt dumt det kanskje???

Nå har den vært i bruk i ei uke og jeg vet
ikke helt om dette er min type veske, men
den var utrolig gøyal å sy. Den er sydd kvadratisk, altså,
sidene, front og bunn er satt sammen etter
quilting. Denne blir det nok et kurs på :-)

Ha ei finfin og kreativ uke mine damer :-)

10 kommentarer:

  1. Kjempefin veske! Jeg liker fasongen godt og stoffvalget er helt perfekt etter min smak. :o)

    SvarSlett
  2. Det var en kjempefin veske! Lommer er godt å ha, selv om det er vanskelig å huske hva som er i de ulike lommene;) Likte veldig godt stoffet;)

    SvarSlett
  3. For ei knallfin og tøff veske du har sydd deg. Veldig kjekt med mange små lommer, syns nå jeg - og så var det lurt å la glidelåset gå ned på sidene slik at det er lett å orientere seg nede i veska:))

    Håper du får lyst å bruke den masse, for den var kjempefin!!

    Takk for koselig hilsen på bloggen min:)

    Ha ei strålende uke:)

    SvarSlett
  4. Veska er kjempefin, og det er jo ikke noe vanskelig å tilpasse mønsteret til andre størrelser og fasong. Du finner nok den perfekte sammensetningen etterhvert!

    SvarSlett
  5. Kjempe tøff veske.....flink er du

    Fin ukestart til deg

    SvarSlett
  6. Det var en føff veske, godt med mange lommer :-)

    SvarSlett
  7. Skikkelig tøff veske du har laget;) Nå som du har laget ei, så regulerer du fort til andre størrelser som passer til den bruken du skal ha den til;)

    SvarSlett
  8. Veska ble tøff den. Godt med mange lommer, men jeg inni veska liker jeg best lommer med glidelås.
    Fasongen på veska såg kjempegrei ut.

    Lykke til med utviklinga på mønsteret.

    Astrid

    SvarSlett
  9. Super veske.Størrelse og utforming forandrer seg hele tiden.Noen ganger vil man ha ei stor å andre ganger ei lita så det er ikke enkelt å finne den perfekte størrelse bestandig.ha ei god uke videre.

    SvarSlett