Brother

Brother

08.03.2012

Da har pus trukket to vinnere...

Da skrev jeg ned alle navnene på
lapper og skulle ta bilder av pus
når han tok en lapp ut av bollen.
Her står jeg og skal ta bilder, men har vi
ladet batteriet til kamera??? NEIDA!!!!!!
Så, en bildeløs trekkning.

første lappen Ice la poten på var:


Elna Kristensen, som ønsket seg gul pakke.

og lapp nummer to som nesten ble spist opp
hadde navnet:


Grethe, som ønsket seg mixpakken.

Tusen takk til alle dere som har vært med :-)

Til Elna og Grethe:
Send meg en mail med adressen så
skal jeg sende pakkene i morgen :-)


5 kommentarer:

  1. Hurra. Kjempegøy å vinne. Gleder meg til flotte nye stoffer.
    Ønsker alle en flott dag.

    SvarSlett
  2. Hei! Supert å bli trukket ut som vinner av din "Give away", gleder meg masse til å motta de nydelige stoffene. Og Sissel, send en takk til Ice som foretok trekningen. Tusen takk, jeg sender adressen min på mail :o)))

    SvarSlett
  3. Gratulerer til de heldige vinnerne, og god helg folkens:))

    SvarSlett
  4. Gratulerer til de som vant :-)

    SvarSlett