Brother

Brother

04.03.2010

.:IKEA I LOVE U:.

Forrige fredag hadde jeg endelig klart å få med meg min skjønne mann til IKEA.
"Ekstremsport" kaller han det.
 Henning HATER Ikea!!! Men jeg holdt motet oppe, og
satset på en hyggelig tur.
DET BLE EN HYGGELIG TUR!!!!
Malene ville ha sminke bord...

En gjesteseng fikk hun også.KJET Å HA!!!
Marius fikk ny Expeditt hylle på rommet

Jeg ville ha to nye Aneboda garderobeskap!!

Et ekstra Jonas arbeidsbord til sybui...
Vel, Henning har skrudd flatpakke til den store gullmedalja.
Han har vært utrolig flink og tålmodig...
TUSEN TAKK KJÆRE HENNING!!!!
Til trossfor et anti-gen mot Ikea..Hehe..
Tro meg, kjære leser, det var mye mer
jeg fikk med meg hjem enn det jeg nevner her...*kremtkremt*

6 kommentarer:

  1. Ah, heldige dama! Jeg vil å på Ikea!! *ul* Snille Henning. :D Skru flatpakker er min jobb her i huset. Er ikke det egentlig litt trist? :D hehe. Hva mer har du shoppet med deg da?? Fortell fortell!
    KLEM!!

    SvarSlett
  2. Herlig!!

    BRA jobba hehe ;))

    Vibbedille ;))

    SvarSlett
  3. Hehe, grattis med vellykket tur til O store Ikea.

    SvarSlett
  4. Kjekt med Ikea. Vi var også på Ikes i Trondheim, men hadde ikke med bil, og da ble det ingen handel. Ha en fin helg!

    SvarSlett
  5. hi,hi
    så masse fint dere har kjøpt!

    god helg

    klem beate

    SvarSlett
  6. Hei du ! Nå har jeg prøvd i to dager med kommentar til deg,men det har ikke lykkes!!
    Er det noen mannfolk i det hele tatt som liker å gå på Ikea????? I hvertfall har du fått deg fine ting!! God søndag til deg Sissel og stor klem;))

    SvarSlett