Brother

Brother

11.03.2010

.:Bowling er gøy:.

På søndag tok vi oss en tur på bowlingbanen. Eller "bobling" som Marius sier.
Vi storkoste oss først med bowling for så å innta en deilig middag på Peppes Pizza.
Først var det Marius sin tur.
Han bowler med HELE kroppen han.
Her har Marius funnet den perfekte kula.
Konsentrert gutt. Ser nesten ut som om han har kikka litt
for mye på gutta i Curling....

Henning var også i storform. Klaga på støle lår dagen  etterpå...hehe...
Så var det meg da...
Blir neppe noe bowlingstjerne av denne dama...hmmmm

1 stk søskenbarn var også med på bowletur...
Er så utrolig godt å gjøre noe annet en søndag.
Dette kommer vi nok tilå gjenta ja...

6 kommentarer:

  1. Dejligt med familietur og fælles fornøjelser.
    Jeg kan godt føle de ømme lår!
    Hilsen herfra.

    SvarSlett
  2. Jeg har faktisk aldri prøvd å bowle! Guttene mine bowler jo, og vil gjerne at mamma også skal prøve ;o) Får se til sommeren. Vi pleier å dra med båten til et sted ikke så langt herfra, og der er bowlinghall! Det ser i alle fall ut til at dere koser dere!

    SvarSlett
  3. Bowling er supermoro. Ser ut som dere koser dere :D

    SvarSlett
  4. Dette ser gøy ut, men er nok ikke noe for gamle giktiske damer!!!!!!
    En solrik helg ønskes deg og dine;)) Klem fra bestemor;))

    SvarSlett
  5. Det der var en hyggelig familiesport!
    Jeg har aldri prøvd...
    Klem fra nord!

    SvarSlett