Brother

Brother

25.10.2009

.:Tenk at jeg skulle blogge om litt interiør a?? :.

Da er mitt 40års lag over og jeg sitter igjen med en hærlig følelse av lykke.
Har mange gode venner som vil meg vel og ikke minst en
 fantastisk mann som har stilt opp for meg 100%.
TUSEN TAKK HENNING!!!!!!
Det er jeg han evig takknemmelig for.
Også så mange flotte gaver a gitt.
Ville vise dere den flotte oppsatsen jeg fikk av min arbeidsgiver. Den tar seg godt ut på bordet mitt.
Og en hvit lykt som passer helt perfekt.
Jeg som har to innepuser, må ha lukkede lysestaker.
En gang sto halen til lillepus i lys lue...Så der lærte vi det...


Jeg er ikke så veldige flink med
interiør og slike ting, men i dag fikk jeg så lyst til
å lage en god og varm stemning hjemme.
Tente stearinlys og fikk ryddet bort alle de flotte
gavene jeg fikk i går.
Jeg sitter med en varm og god følelse inni meg
og den ønsker jeg å ta vare på.
Og ikke minst dele den med dere.
Fikk en nydelig lykt og hvitvin jeg satte frem.



Med dette vil jeg ønske dere en riktig
god søndag. Min bli i alle fall fantastisk.

1 kommentar:

  1. Hei på deg! Da har jeg titta innom bloggen din og vil gjerne følge dine prosjekter videre...! Gratulerer med vel overstått 40-årsdag!

    SvarSlett