Brother

Brother

06.10.2009

.:Mine små prosjekter en stormfull og regntung tirsdag:.

I dag har det blåst løv av trærne og
regnet mye. Derfor bestemte jeg meg for at
husarbeid fikk være husarbeid, jeg vil sy:..!
Tre sminkepunger har jeg kommet i gang med..

Dette var fargene jeg bestemte meg for..



Grønn med kattepuser.



Da kattene var samme veg på stoffet, måtte jeg sy to deler
for å få kattene rett veg


Sort og hvit var et av valgene.
Remser sydd sammen til den målte 30*35.
Og et lite symerke måtte jeg jo pynte med



Og selvfølgelig rosa....
En kant øverst på 2,5 Inch til
å feste glidelåsen i...



Og glidelås fikk de alle sammen...





Og så langt kom jeg i kveld.
I morgen skal jeg sy sammen sidene



To be continue....

3 kommentarer:

  1. Det blir fine mapper, Sissel!
    Koselig gutt har du og!
    Ha det bra!

    SvarSlett
  2. Så fine disse blir, kanskje jeg må prøve meg på noen slike jeg og?

    SvarSlett
  3. Så fint det ser ut. Ser du er glad i katter ;)
    Det gjelder å bruke hodet når man syr av motivstoff, ja, men du klarte det du.

    SvarSlett