Brother

Brother

15.12.2013

Enkle stjerner


Tror jeg har nevnt det før her inne, men jeg har en teknikk som gjør at disse stjernene er super enkle å lage.

De er laget kun av firkanter og trekanter.


Hadde meg ei runde i mine esker i går .....WOW....
Jeg har flere UFO enn jeg trodde....Blandt annet fant jeg
mange slike stjerner som ikke var ferdige. Det må jeg
få gjort noe med i julen gitt :-)


Jeg elsker dette bilde av min nisse. Synes han er
helt super :-)

Ha en finfin søndag der ute i vårt
langstrakte land :-)


5 kommentarer:

  1. Detter var fine stjerner, ja :-) Enkle og elegante, flotte modeller du har laget synes jeg. Nissen din ser bare kjempegod ut :-)

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har i bloggen din! Ha en fortsatt fin førjulsuke hos deg!

    SvarSlett
  3. En ivrig nisse det der. Stjerneblokken er superenkel å lage. Holder kurs på den på nyåret :-)

    SvarSlett
  4. Ja hvem har ikke ufoer sier jeg bare. Men mine er ikke så fine som din med stjerner:)

    SvarSlett