Brother

Brother

05.02.2013

Nytt bokomslag


Nå som jeg har fått dreisen på dette bokomslaget,
må jeg jo gjøre ting pittelitt mer komplisert :-)
Jeg laget en hjertefront mens baksiden fikk en
litt annen blokk.

Hjerte har jeg applikert på.

I denne blokken er det litt håndsøm. Her har jeg
først sydd fire firkanter i hvert hjørne, så
brettet jeg ned hjørnene og sydde de fast for hånd.


Dette er den perfekte venninnegave.
Jeg kjøper notatbok med stiv perm på
Europris til 20,-
Jeg har også laget bokbind til skolebøkene til Marius.

Jeg har lovet å legge ut en fremgangsmåte
her på bloggen, den kommer snart :-)

Ha en finfin tirsdags kveld. I dag skal jeg quilte et
vognteppe...Må jo bli ferdig før gutten blir konfirmant...hehe
  

2 kommentarer:

  1. Super venninnegaveide! Fint at du vil legge ut fremgangsmåte!

    SvarSlett
  2. Det var väldigt gulligt att applicera ett hjärta på Ditt bokomslag, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett