Brother

Brother

22.12.2011

Enda en julekalender



Siden jeg rota det litt til sist gang jeg
skulle lage kalender, måtte jeg prøve
meg en gang til.
Denne gang husker jeg alle tallene på første forsøket.

Som dere ser, mangler det tall, men de skal i hjerter
og fordeles litt rundtomkring.


Denne gang valgte jeg helt klare farger og holdt meg til
to stoffer. Blir et veldig klart og rent inntrykk av det :-)

I dag er det siste innspurt før jul.
Ei lita runde i byen må til
og så kan julen komme.
Har et nisseprosjekt på gang uti sybua
som jeg skal vise dere når det er helt ferdig.
Ha en finfin dag og nyt den godt,
den kommer ikke igjen:-)

7 kommentarer:

  1. Det var en nydelig kalender, likte godt at du holdt deg til få farger og relativt enkle mønstre.

    SvarSlett
  2. Nok en flott julekalender, klar til neste advent!
    Jeg ønsker deg ei riktig god jul!

    SvarSlett
  3. Så vackert flitiga du ,kram Nette

    SvarSlett
  4. Hei
    Begge julekalenderene var kjempe fine,og de er spesielle,ingen andre har.Skal godt gjøres å sy helt lik!Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL,med masse syglede i 2012
    Helsing Quiltegleder Margrethe Jåstad

    SvarSlett
  5. God jul! Ser at du har vært flittig!

    SvarSlett
  6. En flott kalender du lager.
    Ønsker deg en fredfull og fin jul :-)

    SvarSlett