Brother

Brother

21.09.2011

Hest er best som pålegg...

...synger Øystein Sunde. Denne hesten er i allefall best på fire bein sammen med Malene.
Hun har jo fått egen hest og ELSKER å dille å dulle med henne. Ja, jeg sier bare en ting, i mitt neste liv skal jeg bli hesten til Malene. Da får jeg det godt :-)
Stargate er ei 12 år gammel hoppe og som kvinnfolk flest
er hun til tider litt sta, egenrådig,tverr og snill tvers gjennom :-)

Både rytter og hest er glad i rosa...I allefall rytter, hesten
tror jeg ikke har noe valg :-)

Malene har alltid vært over gjennomsnittet glad i dyr.
Da hun var 10 år gammel kom hun løpende til meg og sa:
"Se mamma, hva jeg har funnet". Hun åpnet genseren og der
lå det MANGE frosker. "Kan vi ha de hjemme tror du?" spurte hun.
Næææiiiiii, tror de har det best ute i naturen jeg, jenta mi....
Og slik har det gått slag i slag, være seg rotter, ormer,fugler,marsvin
eller krabber. Puh, er så glad hun fant seg en hest jeg!!!!

Ha en strålende onsdag damer :-)

5 kommentarer:

  1. Hehe, jeg ville nok også foretrekke hest fremfor stua full av padder... ;) Nydelig hest og jente du har:)

    SvarSlett
  2. Kan tenke mæ du har ei stolt og kry datter, som har fått hest med rosa utstyr, husker godt da mine døttre finn sin første hest, det var bare hest hele dagen, og de snakka ikke annet enn hest, men ka gjør man ikke for barna sine.
    Knall rosa er tydeligvis inn nu for tiden, det ser æ hos de unge heste eirne i trav miljøet her, rosa ørehetter, rosa hodelag, og tøyler og bandasjer på alle 4 bein, de er skikkelig rosa der de spring rundt på travbanene;O) ha en fin kveld, hilsen Lisbeth :O)

    SvarSlett
  3. Å ha en hobby er viktig - uansett hvilket yrke en velger. Syns Malene er heldig som har egen hest og kan pleie hobbyen sin hver dag. Det midterste bildet av henne og hesten er rett og slett nydelig!

    SvarSlett
  4. Herlig - nesten så jeg hører du beskriver min datter også - er nok av samme slaget. I dag er hun 20 år og jeg har laget et hestebilde til henne, du ser det på bloggen min om du ønsker.
    Ha en strålende dag.

    SvarSlett
  5. Hei, Ja dyr gir god energi. Takk for koselig hilsen. klem Siv

    SvarSlett