Brother

Brother

05.05.2011

Lilla duk i lilla omgivelser

Vi pusset opp hele stua i lyse deilige farger her før jul.
Nå er jeg klar til å ta inn sommerfarger og synes lilla er
en vakker og god farge. Og hva passer da bedre på stuebordet
enn en hjemmelaga lilla duk??
Ser på bildet at noen stoffer ser hvite ut, men de er
hvite med lyse lilla striper. Ja, så har DILLA-jenta
litt dilla på duker om dagen. Hvor kommer
denne DILLA`N fra mon tro???
Har sikkert 10 sminkepunger
som trenger fòr, men nå er det DUK ja...
Sminkepungene går jo ingen steder....*kremt kremt*

Mange spør meg om mønster på ting jeg lager,
men jeg må bare si at alt er fra eget hode.
Ikke at det er stort å skryte av (hehe) men
det er slik jeg elsker å jobbe. Jeg deler
så gjerne med dere, så send meg en mail på
sisslas@online.no så skal jeg svare så godt
jeg bare kan :-)

7 kommentarer:

  1. Lækkert. Deilig å kunne ta inn litt farver i disse "hvite" tidene ;)) Du er kjempeflink. Kanskje vi skulle ta en tur til Stoff og Stil en dag?

    SvarSlett
  2. Nydelig som vanlig :D

    Ha en flott torsdag, snart helg igjen :D

    SvarSlett
  3. Du lager så mange lekre duker. Nydelig!

    SvarSlett
  4. Så nydelig en løper. Også så flott det ble med sømmene du har brukt.
    Gøy med slikt som ikke er sydd etter mønster.

    SvarSlett
  5. Flott duk / løper Sissel. Jeg tømmer også quiltehodet mitt med å sy løpere, men i går ble det et vognteppe. Jeg elsker å sy vognteppe ;-)
    Jeg ønsker det en flott dag.

    SvarSlett
  6. Kjempefin duk! Det er den fargen eg har tatt inn i heimen no på våren og. ;)

    SvarSlett
  7. Lekker duk.
    Du er jammen kreativ, som lagar alle mønstera dine sjølv.

    Ha ein fin dag :-)

    SvarSlett