Brother

Brother

12.04.2011

Jeg har fått en Award.

Egentlig tar jeg ikke imot awards, men denne måtte jeg bare ha med.
http://marihnadesign.blogspot.com/ er en blogg jeg har blitt
utrolig glad i og henne har gitt meg denne award`en.

Hmmm, oppgaven er å skrive 8 ting om meg selv...
  1. Jeg er 161cm høy.
  2. Jeg kjører sort Volvo S60
  3. Jeg hater hagearbeid
  4. Jeg må ha 7 timer søvn
  5. Jeg har spilt trombone
  6. Jeg har vært 13 mnd i militæret,Marinen
  7. Jeg er utdannet økonom
  8. Jeg har verdens hærligste familie.
Det var noen ord om meg og mitt.

2 kommentarer:

  1. Sorry, jeg visste ikke at du ikke tok imot awarder :)

    SvarSlett
  2. Åhhh, denne var så utrolig søt, så denne tar jeg imot med åpne armer:-)) Tuuuusen takk for at du sendte meg en god tanke:-))

    SvarSlett