Brother

Brother

26.02.2011

.:Veska er ferdig:.

Jeg vil takke dere alle for hyggelige komentarer. Det setter jeg utrolig stor pris på.
Det er så hyggelig å lese og inspirerer til vidre blogging.
Da har jeg endelig quiltet veska og satt den sammen.
Den ble ikke helt som jeg hadde tenkt meg.
Men er tålig fornøyd med resultatet.

Inni veska laget jeg en lomme med glidelås.
Det er også åpning på toppen slik at man kan bruke
lommen på flere måter. En artig veske å lage
men nestegang skal jeg ikke bruke
så tykk vatt. Det er slitsomt å jobbe med.
Håper dere alle får en finfin lørdagskveld.
Mange gode klemmer fra meg!!

14 kommentarer:

  1. Det er da blevet en rigtig lækker veske, du har syet :-).
    God lørdag aften til dig.

    SvarSlett
  2. Den ble jo bare så fin!!! Hvilket mønster har du brukt? Og åssen vatt hadde du siden den ble for tykk?

    SvarSlett
  3. Nydelig fargekombinasjoner og nydelig arbeid!
    Ha en flott kveld, du også.

    SvarSlett
  4. Så fin! Härliga färger och mysiga katter. Trevlig helg!

    SvarSlett
  5. Så fin den ble! Flotte farger og søtt kattemotiv. Ha en fin lørdagskveld, Sissel!

    SvarSlett
  6. Kjempe fin , og du er flink!
    ha en god söndag!

    Klem Irene

    SvarSlett
  7. Tusen takk for alle hærlige ord fra dere.
    Mønsteret har jeg laget selv. Vatten vet jeg ikke hva heter, men den er veldig tykk og stødig. Vesken får fine stive sider, men den var slitsom å jobbe med. Nå bruker jeg bare veskevatt her etter :-))
    Ha en finfin lørdagskveld.

    SvarSlett
  8. Den er blevet rigtig flot.
    Og meget fint lavet

    SvarSlett
  9. Kjempe fin...flink er du
    Fin kreativ søndag ønskes deg
    Klem

    SvarSlett
  10. Vesken din ble veldig fin, likte fargene sammen :-)
    Keep up the good work :-)

    SvarSlett
  11. Flott veske, i herlege fargar.

    SvarSlett
  12. Nydelig veske du har laga. Det blir ikkje alltid som me har tenkt, men når resultatet blir så bra er det ikkje farlig. Ha ei fin veke. Klem Jofrid

    SvarSlett
  13. Nå har jeg tatt en titt på veskene dine, veldig flotte alle sammen! Jeg har akkurat fått litt dilla på veske-sying, og har begynt med helt enkle vesker, som tote bags. Utrolig morro å sy vesker!

    SvarSlett