Brother

Brother

11.12.2010

.: Endelig tilbake:.

Nå har jeg hatt en lang bloggpause. Det er godt å være tilbake..
Vi har pusset opp hele 1 egt og det har tatt både tid og krefter.
Nytt gulv, nye vegger, nytt tak, gammel kjøkken ned og spell nytt kjøkken opp...
Åhhhh, kan tro det er deilig å få alt nytt. Vi har også tatt bort en kjøkkenøy, så nå har det blitt mye bedre plass hos oss. Jeg skal legge ut bilder når jeg har fått ryddet...*kremtkremt*
Marius var på skoleavslutning på onsdag.
Det er alltid så koselig å se alle barna opptrè.
Her synger de mange forskjellige sanger.
Han har en kjempefin skjorte til denne genseren, men tror du han skulle ha på den??
Neida, han SKULLE ha på den røde skjorta til lilla genser.
Jaja, det er ikke alle kamper jeg tar.
Og sveisen er på plass....
Huff, all denne syngingen blir man trøtt av gitt.

Vil takke dere alle for alle hyggelige tilbakemeldiger på bloggen min.
Ha en finfin lørdag.
PS: syr på vesker om dag og de skal blogges snart :-))

2 kommentarer:

  1. Hej igen.
    Jeg holder med Marius -man skal ha` på sig det man liker! Og så helt ærlig da -rød/hvid skjorte og rødt tørklæde står da helt i stil! hi hi.

    SvarSlett