Brother

Brother

17.09.2010

.:En liten pung:.

Har lenge savnet en liten pung å ha alle kortene mine i. Var litt usikker på størrelsen, så jeg prøvde meg litt frem.
Første utkast ble denne.

Men jeg synes den ble for stor. Fikk jo plass til både mobil og
alt annet rot jeg har en tendens til å ta med meg...Hihi....

Så fant jeg frem hvit lin, broderte disse to motivene, mot hverandre..


Og dette ble resultatet. En liten pung på ca 11*11 cm.
Helt perfekt størrelse til min veske.
Nå elsker jeg sort og hvit, så det var nok ikke noe bombe
at pungen ble seende slik ut.
Takk for at du tok turen innom bloggen min.
Ha en trivelig helg.
Klemz fra Sissel.

16 kommentarer:

  1. Morsom pung :D Skal sy meg ny pung/lommebok men kommer ikke i gang. Nå er jeg syk også så nå orker jeg ikke :(
    Takk for inspirasjon, trenger det for å komme igang ;)

    Ha ei super helg :D

    SvarSlett
  2. Så flotte disse blei. Svart og kvit er fint sammen det.

    SvarSlett
  3. Den var skikkelig fin. SÅ flink du er. Ha en herlig helg

    SvarSlett
  4. Hej.
    Godt at du er på nettet igen.
    Din lille pung er nydelig - rigtig stilig på den ene side, og hjertevarm på den anden.
    Har en ide om at den ligner ejeren!
    Ha`en god helg.

    SvarSlett
  5. Så fine de ble. Svart og hvitt er lekkert. Ha en fin helg!

    SvarSlett
  6. Så søt den var!
    Du greier det meste du!! Ha en nydelig helg!
    Klem fra bestemor!

    SvarSlett
  7. Alltid kjekt med små punger, for vi har alltids noe å bruke de til :) Kjempesøte de du har sydd. Ønsker deg ei god helg med masse søm og moro :) Takk for at du er så flink til å legge igjen spor, setter umåtelig pris på det :)

    SvarSlett
  8. Den med bamsen på ble nå veldig søt da.

    SvarSlett
  9. Flotte ting du har laget.
    Bamsen var bare så søt, hmmm.....

    SvarSlett
  10. Ååå... den som kunne sy på ordentlig... Kjempefine punger begge to, tror jeg må finne fram symaskina en dag og gjøre et forsøk :)

    Finfin søndag til deg!

    SvarSlett
  11. Disse ble kjempefine, begge to. Flott med svart og hvitt i lag.

    SvarSlett
  12. Jeg syns begge pungene er fine, jeg!
    Du, dette med Porsgrunn-dialekten: Det du sier der, at den er fæl, viser bare at du har hørt det og godtatt det av noen som har et "finere" språk. Dialekten din er ikke fæl. Og dialektene i Finnmark er da ikke så fine? Nær bokmål som de er, mange!
    Jeg bor i nord-Troms, og har også mange æ-er!
    (Se no hær, kæm e det som kommer hær? Hærsens kræmtopp!)
    Dialekter rundt hovedstaden har nok fått sin trøkk, de også!
    Nei, vær stolt av dialekten din, jeg syns den er helt spesiell med æ-ene sine, og den er lett kjennsbar, men stygg? Nei!
    Stor klem til deg!

    SvarSlett