Brother

Brother

20.03.2013

Slik gikk det

Da har jeg landet etter en superkoselig tur til London med Malene. Det var kaldt og surt der nede, men du verden som vi har kost oss.

London Zoo er en fantastisk dyrepark.Her brukte vi god tid.

Notting Hill, PortoBello marked på lørdag er å anbefale
En laaaang gate med masse boder. Det du ikke finner her
er ikke verdt å ha :-)


Er man 18 år, elsker man markeder.
Vi reiste til Camden Town.
Gate opp og gate ned med boder og et yrende liv :-)

Her er jeg i hjerte av Camden Town :-)


Oxford Street ble travet opp og ned :-)



På Madame Tussauds traff jeg denne flotte karen! 


Her er vi på Piccadilly Circus, her var det travelt.

Ja, skulle jeg delt alle bildene med dere, hadde dette blitt et laaang blogginnlegg :-) Nå er jeg tilbake og propp full av minner. Føler at det er ikke et sted i London vi ikke har vært. Klør i fingra etter symaskina mi jeg :-)

Ha en finfin onsdag :-)



4 kommentarer:

  1. Herlig tur du tok oss med på i bilder !

    SvarSlett
  2. Du fik lige en masse minder op i mig, da jeg så dine fotos fra London. Tak for det.
    God fornøjelse ved symaskinen i dag.

    SvarSlett
  3. Det ser ut til å ha vært en kjekk tur! London er en flott by å reise til, med sine markeder og shoppe- muligheter!

    SvarSlett
  4. Ser og høres ut som en fin tur, takk for titten :-)

    SvarSlett